سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند ـ عزّوجلّ ـ، هرگاه بنده ای را دوستبدارد و او اندکْ کار خیری انجام دهد، در برابر آن اندک، به اوپاداشِ بسیار می دهد و دادن پاداش بسیار در برابر کارِ اندک، براو سنگین نمی آید . [امام صادق علیه السلام]
کل بازدیدها:
IT

 

نویسنده: سعید پزشکی
سه شنبه 87/11/8 ساعت 5:45 عصر

عناوین ضمیمه کلیک روزنامه جام جم شماره 222:
- کاهش سو استفاده از ثبت نام دامنه های پرمتقاضی
- نسل جدید نوت بوک ها
- 10 محصول پرمخاطب گوگل
- اختصاص تمام سرعت رایانه به یک برنامه، همه فدای یکی
- مدیریت پیامک ها با کامپیوتر شخصی
- نگاهی به نرم افزارهای مالی منبع باز، حسابدار رایگان
- یک بازی چند نفره منحصر به فرد، چهار بازمانده
- آشنایی با آموزش الکترونیکی، آموزش های واقعی اما مجازی
- مایکروسافت ویندوز، تعمیرکاری از جنس مایکروسافت
- آشنایی با تل نت
- معماری مجموعه دستورات پردازنده
- گفتگو با دکتر سعید شیری درباره روبات های انسان نما، روبات انسان نما یا ماشین اسباب بازی
- گذری به نمایشگاه مصرف کنندگان لوازم الکترونیکی آمریکا
- و ...
راهنما:
برای مطالعه ضمیمه که به فرمت PDF می باشد به نرم افزار Adobe Acrobat Reader نیاز است.

پسورد: www.p30download.com
دانلود - 707 کیلوبایت


    نظرات دیگران ( )

  • لیست کل یادداشت های این وبلاگ
  • حذف ویروس اتوران
    حذف ویروس اتو ران
    /itbox
    کلیک 223
    کلیک 222
    کلیک 221
    از ویروسی شدن کامپیوترتان از طریق یو اس بی درایوها جلوگیری کنید
    کلیک 220
    [عناوین آرشیوشده]

  •  RSS 
  • شما...


  • itbox

  • ارتباط با من
  • درباره من

  • پارسی بلاگ
  • درباره من
  • من سعید پزشکی دانشجوی سال اول رشته IT هستم.
  • پیوندهای روزانه

  • مطالب بایگانی شده

  • لینک دوستان من


  • اشتراک در وبلاگ

  • وضعیت من در یاهو

  •