سفارش تبلیغ
صبا ویژن
کسی جز نیک بخت، دانش را دوست ندارد . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
کل بازدیدها:
IT

 

نویسنده: سعید پزشکی
دوشنبه 87/10/16 ساعت 11:5 صبح


عناوین ضمیمه کلیک روزنامه جام جم شماره 220:
- رده ‌بندی سنی بازی ‌های رایانه‌ای، ایمنی شبکه توزیع بازی
- تفاهم‌نامه همکاری ‌ICT‌ میان ایران و سوریه
- تولید نمایشگر سه بعدی 360 درجه در کشور
- رشد ویروس ‌ها در سال 2009
- کامپیوتر 2000 ساله بازسازی شد
استفده سان از دیسک های SSD
- بارکلیز، بانک آینده را افتتاح کرد
- دکمه‌های متحرک با ‌CSS
- موتور جستجوی آیکن
- پایان وحشت، محافظت همیشگی از اطلاعات شما
- فیلتر تماس‌های تلفنی
- بازی کردن با آیفون
- رادیو برای موبایل
- یوبی‌سافت و معرفی یک روش جدید برای کنترل بازی‌ها، میکروفن‌ ها را روشن کنید ‌ ‌
- نسخه جدید توم ‌ریدر مشکلات فنی زیادی دارد، افسانه ادامه دارد
- بازی موبایل، کاتاماری چرخان
- راهنمای خرید لپ تاپ
- آشنایی با توپولوژی های شبکه، توپووژی باس
- و...


راهنما:
برای مطالعه ضمیمه که به فرمت PDF می باشد به نرم افزار Adobe Acrobat Reader نیاز است.

پسورد: www.p30download.com
دانلود - 670 کیلوبایت


    نظرات دیگران ( )

  • لیست کل یادداشت های این وبلاگ
  • حذف ویروس اتوران
    حذف ویروس اتو ران
    /itbox
    کلیک 223
    کلیک 222
    کلیک 221
    از ویروسی شدن کامپیوترتان از طریق یو اس بی درایوها جلوگیری کنید
    کلیک 220
    [عناوین آرشیوشده]

  •  RSS 
  • شما...


  • itbox

  • ارتباط با من
  • درباره من

  • پارسی بلاگ
  • درباره من
  • من سعید پزشکی دانشجوی سال اول رشته IT هستم.
  • پیوندهای روزانه

  • مطالب بایگانی شده

  • لینک دوستان من


  • اشتراک در وبلاگ

  • وضعیت من در یاهو

  •